SA INVESTITI ÎN PUBLICITATE ONLINE cu GOOGLE AdWords?

Pentru că publicitatea online vă permite să afișați anunțuri pentru persoanele cel mai probabil interesate de produsele și serviciile dvs., eliminându-le pe cele neinteresate. Puteți afla dacă persoanele respective au dat sau nu clic pe anunțurile dvs. Publicitatea online vă oferă, de asemenea, șansa de a ajunge la clienți potențiali atunci când folosesc mai multe dispozitive: computere desktop, laptopuri, tablete și telefoane smartphone.

Google AdWords vă permite să profitați de avantajele publicității online: afișați anunțurile pentru persoanele potrivite, în locul potrivit, la momentul potrivit. Google AdWords vă oferă diverse avantaje, însă acestea sunt cele mai importante:

  1. Direcționați anunțurile

Direcționarea vă oferă posibilitatea de a afișa anunțuri relevante pentru persoanele cu anumite categorii de interese; mai precis, pentru persoanele interesate de produsele și serviciile dvs.

Google AdWords vă oferă diverse moduri de direcționare, care pot spori precizia campaniei de marketing:

  • cuvinte cheie:termeni sau expresii relevante pentru produsele și serviciile dvs., folosiți pentru a afișa anunțurile atunci când clienții caută termenii respectivi sau atunci când accesează site-uri relevante;
  • locația anunțului:afișați-vă anunțurile pe paginile cu rezultatele căutării Google și pe site-urile partenerilor Google;
  • vârsta, locația și limba:puteti selecta vârsta, locația geografică și limba clienților;
  • zilele, orele și frecvența:afișați anunțurile la anumite ore sau în anumite zile și stabiliți frecvența cu care apar anunțurile;
  • dispozitive:anunțurile dvs. pot apărea pe toate tipurile de dispozitive. Puteți alege dispozitivele pe care doriți să apară acestea, precum și momentele de afișare.
  1. Controlați costurile

Google AdWords vă permite să controlați modul în care cheltuiți banii. Nu există o sumă minimă. Puteți alege cât să cheltuiți pe lună, pe zi și pe anunț. Veți plăti numai atunci când un utilizator dă clic pe anunțul dvs.

  1. Măsurați succesul

În programul AdWords, dacă un utilizator a dat clic pe anunțul dvs., veți afla acest lucru. Dacă a dat clic pe anunț și a cumpărat un produs, dacă a descărcat o aplicație sau dacă a plasat o comandă prin telefon (acțiuni purtătoare de valoare pentru companie), veți putea urmări și această situație.

Dacă știți care anunțuri primesc clicuri și care nu, veți afla rapid în ce elemente din campanie să investiți. Acest lucru vă poate ajuta să sporiți rentabilitatea investiției.

Puteți afla și alte date valoroase, inclusiv costul mediu al anunțurilor care generează achizițiile online sau apelurile telefonice efectuate de clienți. Cu ajutorul anumitor instrumente de analiză, puteți afla detalii și despre obiceiurile de cumpărături ale clienților.